vrijdag 8 juni 2012

Engels examen

Controle van de opgaven of voorzeggen?


1 opmerking:

  1. Beste alle vier,

    Terug van 4 dagen stralend weer in Tsetserleg terug in een koud Nalaikh direct jullie Blog opgestart.

    Die drie gasten hebben wij ook gezien, hangend aan touwen van een vrachtwagen die ze met (ik denk) ongeveer 40 km per uur naar Khankhorin sleepte. Twee achter elkaar, dood eng, dus blij te lezen dat ze het veilig gehaald hebben.

    Toen ik las over de massage, had de plaatjes nog niet gezien, moest ik denken aan die reclame die jaren geleden op TV was, met die mooie meiden als je binnenkomt en die vreeslijk lelijke vrouw als je niet meer kan zien wat er met je gebeurd. Gelukkig had piet er iets tussen in.

    Leuk he die motels met alleen maar muren en een dak.

    Ben een beetje kwijt waar jullie nu zitten, maar straks wel even Googelen. Misschien kunnen jullie, na zoveel dagen mongools zou dat moeten lukken denk ik, even in cirylisch script kunnen ondertitelen voor me?

    goeie reis verder,
    Ada

    BeantwoordenVerwijderen